News

 

مصاحبه داوطلبان دوره دکتری (کد 2921)

توجه:

 آزمون ورودی  و مصاحبه دوره دکتری برای داوطلبان پذیرفته شده در کد رشته محل 2921 که در دفترچه انتخاب رشته تحت عنوان "فیزیک محاسباتی" اعلام گردیده  به صورت جداگانه توسط دو پژوهشکده فیزیک و پژوهشکده علوم نانو برگزار خواهد شد. داوطلبان متقاضی تحصیل در دوره دکتری پژوهشکده فیزیک در این کدرشته محل ("فیزیک محاسباتی") تنها مجاز به شرکت در آزمون‌های ورودی و مصاحبه در این پژوهشکده می‌باشند. پذیرفته‌شدگان در کد رشته محل فوق در پژوهشکده فیزیک می‌توانند پروژه دوره دکتری خود را در زمینه های فعال در پژوهشکده که شامل فیزیک ماده چگال (Condensed matter physics) تحت نظر دکتر رضا عسگری و فیزیک آماری، ماده نرم و بیو فیزیک (Soft Matter, biological and Statistical physics) تحت نظردکتر ناجی می‌باشد انتخاب نمایند.

توجه:

متقاضیانی که تحت عنوان "استعدادهای درخشان" تمایل به ارائه درخواست خود برای تحصیل در دوره دکتری در پژوهشکده فیزیک دارند نیز ملزم به شرکت در آزمون کتبی و شفاهی طبق برنامه زیر می‌باشند.

این متقاضیان می‌‌بایست تأیید کتبی دانشگاه و یا موسسه مرجع را مبنی بر وضعیت "استعدادهای درخشان" خود در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

نکات مهم:

- آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی می‌باشد. آزمون کتبی از ساعت 9 الی 12 مورخ 94/3/12 و آزمون شفاهی از ساعت 14 همان روز برگزار خواهد شد.

- آزمون کتبی شامل سوالاتی از دروس مکانیک کوانتومی، الکترومغناطیس، ترمودینامیک و فیزیک آماری در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد بود.

- آزمون شفاهی شامل پرسش‌های عمومی و تخصصی فیزیک خواهد بود. داوطلبان می‌بایست یک کپی از پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.

- برای اطلاعات بیشتر و سایر مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه به اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه نمایید.

- برای شرکت درآزمون ورودی، ساعت 8 صبح با دردست داشتن کارت شناسایی معتبر عکس‌دار و سایر مدارک ذکر شده در اطلاعیه سازمان سنجش در محل پژوهشکده فیزیک به آدرس زیر حضور یابید: تهران، خیابان فرمانیه، بین کامرانیه و دیباجی، بعد از برج کوه نور، جنب کوچه شهید محمد فربین، پلاک 70، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی.

- پذيرفته شدگان، دانشجوي تمام وقت محسوب مي گردند و بايد اوقات خود را با وضعيت تحصيلي خود هماهنگ نموده و مجازبه اشتغال خارج از چارچوب پژوهشگاه نمي باشند. هرگونه اشتغال خارج از چارچوب پژوهشگاه به معنای انصراف از ادامه تحصیل است.

 - از مزايای دوره دکتری پرداخت كمك هزينه تحصيلي و کمک هزینه مسکن، پرداخت حق عضويت بيمه خدمات درماني از شروع دوره و پرداخت هزينه سفر براي شركت در كنفرانس هاي بين المللي براساس ضوابط مربوطه می باشد.

 - ساير مقررات ذكر نشده در آگهي پذيرش براساس دستورالعمل پذيرش دانشجوي دكتري داخل اجرا مي گردد.

- چنانکه در هر مرحله از ثبت نام، برگزاری آزمون و تحصيل مشخص شود که داوطلب دارای هر يک از شرايط مذکور در اين اطلاعيه و یا شرایط آیین‌نامه‌های شرکت در آزمون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نبوده است بلافاصله از ثبت نام و شرکت در آزمون و ادامه تحصيل او جلو گيری به عمل خواهد آمد و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

 

 اطلاعات بیشتر

















footer
 

webmaster | ipmic@ipm.ir   Copyright © 2012, All rights reserved.